Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Witam wszystkich na tym forum. Od pewnego czasu odczuwam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem przeszukiwać internet w znalezieniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na blogach odnalazłem dużo wypowiedzi ludzi z zbliżonym bólem pleców. Dużo ludzi rekomenduje masaż leczniczy , który wg nich bardzo pomaga na ból pleców. Myślę czy nie wybrać również masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego typu zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem także, że tego typu dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję przy komputerze od lat. Natomiast czy tego rodzaju bóle nie powinny pojawić się wcześniej? Oraz kluczowe pytanie o adres dobrego salonu masażu w Warszawie , który świadczy masaż leczniczy w przystępnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Witaj. Rozumiem twój problem i będę starał ci przekazać jak najwięcej w tej kwestii. Po pierwsze tego typu bóle kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które niezłym sposobem jest masaż leczniczy - potwierdzam że jest skuteczny. Trzeba połączyć tego typu masaż z codziennym uprawianiem sportu. Nieźle wpływa na kręgosłup nawet codzienne spacerowanie. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych salonów masażu w Warszawie jest wiele. Najlepiej wybrać ten, który znajduje się blisko twojej pracy lub domu. Masaż leczniczy stosuje regularnie i powiem szczerze, iż ból kręgosłupa ustąpił. Natomiast polecam aby zobaczył to jeszcze jakiś lekarz. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć albo tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.


Wróć do „Dla aktywnych”