Czy to będzie odpowiednia reklama dla stomatologa w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia reklama dla stomatologa w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Niedawno otrzymałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, ponieważ firma która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za zbędną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla odmiennych fraz wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa stomatolog Ursynów pokazują się podstrony konkretnego stomatologa. Co ciekawe jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych słów kluczowych wyświetlają się inne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego gabinetu i słowa kluczowego polecany dentysta w rezultatach szukania wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą stronę. Także interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne artykuły są wymagane do właściwej promocji strony? Też cena promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dopiszę stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż ortodonta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie dobra forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób rozumowania jest w 100% prawidłowy. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie łatwiej jest osiągnąć pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak tamta firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie słowa kluczowe. Promocja zapewne będzie na kilka haseł tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie słowa kluczowe na stronie głównej. Moja rada - znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Dla aktywnych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości